חדשות

ד"ר קטרינה שולמן מונתה למנהלת היחידה החדשה לאונקולוגיה קלינית בהלל יפה

בית החולים בחדרה נערך להרחבה משמעותית של השירות האונקולוגי ומתכוון לגייס כוח אדם מקצועי נוסף לתחום הזה

במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה נפתחה יחידת אונקולוגיה, וד"ר קטרינה שולמן, מומחית לאונקולוגיה קלינית, תעמוד בראשה. קודם לכן הייתה ד"ר שולמן רופאה בכירה במערך האונקולוגי ברמב"ם בחיפה.

ד"ר שולמן היא בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת נובוסיבירסק ברוסיה ואת הסטאז' שלה עשתה ברמב"ם. היא התמחתה באונקולוגיה תוך דגש על גידולים סרטניים במערכת העיכול.

ד"ר קטרינה שולמן (באדיבות דוברות בי"ח הלל יפה)

ד"ר קטרינה שולמן (באדיבות דוברות בי"ח הלל יפה)

הצטרפותה של ד"ר שולמן לצוות הלל יפה תאפשר הרחבה משמעותית של השירות האונקולוגי שמעניק בית החולים לתושבי האזור. עד היום ניתנו השירותים השונים לחולים האונקולוגים בהלל יפה במחלקות השונות, כמו המטולוגיה, כירורגיה ופנימית. הייעוץ האונקולוגי ניתן בעזרת רופא חיצוני. כעת, לא רק שתכנית הטיפול במאושפז תכלול ייעוץ אונקולוגי צמוד שייעשה בבית החולים בחדרה, אלא היא גם תכלול שירותי מרפאה בתחום האונקולוגי ושירותי אשפוז יום נרחבים יותר.

הפעילות האונקולוגית מתבססת בעיקרה על שירות אמבולטורי נרחב, כולל אפשרות לטיפולים משלימים ולמעקב. ביחידה החדשה 6 מיטות אשפוז לביצוע טיפולים, ואם יידרש יתאפשר בה אשפוז ייעודי.
ד"ר שולמן מסרה כי בכוונתה להרחיב את השירות, לגייס כוח אדם נוסף בתחום הזה, ליצור שיתוף פעולה קליני ומחקרי עם מחלקות בית החולים האחרות, ליצור פורום רב תחומי בתחום האונקולוגי ולפתוח מרפאה רב תחומית לנושאים משיקים לאונקולוגיה.

נוסף לניהול היחידה בבית החולים ממשיכה ד"ר שולמן ללמד בפקולטה לרפואה בטכניון בחיפה ולהשתתף במחקרים בתחום התמחותה. פרופ' מאיר אורן מנהל הלל יפה ציין: "פתיחתה והפעלתה של היחידה החדשה לאונקולוגיה היא אבן דרך משמעותית בהמשך פיתוח השירותים הרפואיים שמספק בית החולים לאוכלוסיית האזור. עם קליטתה של ד"ר שולמן, יקבל התחום הזה תנופה רבה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "הלל יפה",  קטרינה שולמן
תגובות
חנו
24.07.2013, 10:16

בוקר טוב ל ד"ר יקטרינה שולמן !
ברכות למנוייך לתפקיד מנהלת היחידה לאונקולוגיה במרכז הרפואי הילל יפה.
אין ספק שמדובר,ברופאה בכירה ,מומחית ומקצועית מאוד ואנושית משכמה ומעלה ואחת הטובות בארץ ,בתחום האונקולוגי.
כאדם ,שמעריך ומעריץ מאוד את ד"ר יקטרינה,אין לי צל של ספק ,שד"ר שולמן תפתח ותשפר ,באופן המקצועי ביותר,ובצורה שלא תבייש שום בית חולים בארץ ומחו"ל את היחידה האונקולוגית ,ותהפוך את היחידה למוצלחת ביותר.
אני מאחל לד"ר יקטרינה הצלחה בתפקיד החדש .ובטוח אני ביכולות המקצועיות ,במסירות ובמוטיבציה וביחסה האנושי ,למלא כל תפקיד ניהולי בכל בי"ח בארץ ומחו"ל. בהצלחה מרובה.
בכבוד רב ובאהבה-חנן -טל-0509010015