חדשות

ד"ר סוהיל נסראללה מונה למנהל המכון האונקולוגי במרכז הרפואי "פורייה"

ד"ר נסראללה מחליף בתפקיד את ד"ר יעקב ברעם, שפרש לגמלאות; לדבריו, תכניותיו מכוונת בעיקר לפיתוח והרחבת השירותים הניתנים למטופלים באזור

ד"ר סוהיל נסראללה (צילום: "פורייה")

ד"ר סוהיל נסראללה מונה למנהל המכון האונקולוגי במרכז הרפואי "פורייה" ליד טבריה. הוא החליף בתפקיד את ד"ר יעקב ברעם, שפרש לגמלאות. ד"ר נסראללה שימש כ-20 שנה רופא בכיר במחלקה האונקולוגית בבית החולים לגליל בנהריה ולפני כן, במשך כעשור, עבד במחלקה האונקולוגית ב"רמב"ם".

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר ד"ר נסראללה, כי תכניותיו מכוונת בעיקר לפיתוח והרחבת השירותים הניתנים למטופלים באזור. "במכון האונקולוגי יש תשתית מקצועית טובה שנבנתה על ידי קודמי. השאיפה שלי היא לקחת את המכון קדימה, להרחיב את השירות לתושבי האזור ולתת את כל מגוון הטיפולים האונקולוגיים החדשים, כמו טיפולים אימונותרפיים וטיפולים ביולוגיים חדשניים שמגיעים מהמחקרים המתקדמים היום בעולם".

ד"ר סוהיל נסראללה (צילום: "פורייה")

ד"ר סוהיל נסראללה (צילום: "פורייה")

במקביל הודיע ד"ר נסראללה, כי יעמיק את שיתוף הפעולה של צוות המכון עם המחלקות השונות במרכז הרפואי, ביניהן כירורגיה, אף אוזן גרון ודימות.
"על פי השקפתי", הדגיש, "צריך להגיע למצב מובנה שבו יתקיים דיון מולטי-דיסציפלינארי על כל מקרה ומקרה תוך קבלת החלטות משותפת. ביחד נגיע לאבחנה ולטיפול המתאים. אין ספק שזו השיטה היעילה והטובה ביותר למטופל".

ד"ר נסראללה עידכן, כי ביקש להרחיב את השטח הפיזי של המכון כדי שיוכל לטפל ביותר חולים. הוא גם מתכוון להגדיל את הצוות המקצועי. בנוסף הבטיח לשים דגש על מחק. באחרונה החלו במכון שני מחקרים חדשים, בנושא סרטן הריאות וסרטן הערמונית.

"העיסוק במחקר", ציין ד"ר נסראללה, "חשוב כיוון שהטיפולים הסטנדרטיים נותנים תגובות או מאריכי חיים עד גבול מסוים. צריך לפרוץ את הדרך לעבר שיטות טיפול חדשניות, כמו הטיפולים הביולוגיים המונחים לפעול על תאים ספציפיים או הטיפולים האימונותרפיים שיעודדו את המערכת החיסונית של החולה לתקוף את התאים הסרטניים, מבפנים".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר סוהיל נסראללה,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות

ברכות הצלחה לד"ר סוהיל נסראללה למינויו כמנהל המערך האונקולוגי ב"פוריה".
ד"ר שמעון שלנגר

01.09.2016, 20:09

בהצלחה ועבודה פוריה