חדשות

המחלקה הקרדיולוגית ב"בני ציון" הורחבה בהשקעה של 10 מיליון שקל

בטקס חנוכת המערך החדש השבוע השתתף שר הבריאות, יעקב ליצמן, שהתכבד בקביעת המזוזה ובגזירת הסרט

שר הבריאות יעקב ליצמן קובע את המזוזה בכניסה למחלקה הקרדיולוגית ב"בני ציון" (צילום: "בני ציון")

המרכז הרפואי "בני ציון" הודיע כי המחלקה הקרדיולוגית בבית החולים הורחבה - שטחה הוכפל, נוספו מיטות אשפוז ובנוסף נבנה בצמוד לה מכון מחקר. בטקס חנוכת המערך החדש השבוע השתתף שר הבריאות, יעקב ליצמן, שהתכבד בקביעת המזוזה ובגזירת הסרט.

לדברי בית החולים, הרחבת המחלקה התאפשרה תודות לתרומה בסך של 2.5 מיליון דולר שהעמידה קרן קיסריה של משפחת הברונית נדין דה רוטשילד. את המחלקה מנהל פרופסור אורי רוזנשיין.

השר ליצמן אמר בטקס, כי תודות לתרומה הנדיבה התאפשר שיפור משמעותי במערך הקרדיולוגי בבית החולים. לדבריו, נרכש ציוד משוכלל למען חולי לב תושבי חיפה וצפון הארץ. השר הדגיש, כי הוא רואה חשיבות גדולה בקיומו של בית החולים ובשיפורים שנעשו וייעשו בו.

עוד השתתפו בטקס ובירכו ראש העיר חיפה יונה יהב, שגרירת צרפת בישראל הלן לה-גל, נציגי קרן קיסריה, מנהל "בני ציון" ד"ר אמנון רופא וסמנכ"לי המרכז הרפואי, ד"ר אלימלך קינרייך, ד"ר אילן קלדרון, ד"ר דני שטיינברג ובכירי ההנהלה.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "בני ציון",  משרד הבריאות,  טקס קביעת מזוזה
תגובות
10.11.2016, 19:54

ברכות חמות למנהל ולצוות המחלקה הקרדיולוגית על המתנה הנהדרת לה ולבית החולים. ברכות גם להנהלת ביה'ח על המשמעות לשירות לקהילה. נשמע לי כמו התגשמות של חלום. כך מתחילים שנה חדשה.

לצוות הקרדיולוגיה ,להנהלת ביה'ח, ולכל צוות המרכז הרפואי בני ציון :מיטב הברכות!כדאי להזכיר כי ביה'ח בזמנו נשא את השם "ביה'ח רוטשילד" ובעת הבניה של ה"אגף המערבי", כאשר נתקלנו בקשיים להשלמתו, תרמה אז מש' רוטשילד 1/2 מיליון דולר תוך הסכמתה להסיר את שמה, לטובת תורמים עתידיים.ואכן , אגודת "בני-ציון" בארה'ב התנדבה לסייע בהשלמת הבניה (לערך 1985) ומאז , קרוי ביה'ח על שמה.
יפה, שצאצא של המשפחה תרם למח' הקרדיולוגית כעת!
פרופ' תיאו דב גולן (לשעבר מנהל ביה'ח 1974 - 1986)