• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
חדשות

"אסותא": עצרנו קבלת אחיות מחלקת ילדים מ"ברזילי" מחשש לפגיעה בביה"ח באשדוד

בהודעה שפירסמה ההנהלה נכתב, כי "הסכימה מיוזמתה לא לקלוט אחיות נוספות מבית החולים 'ברזילי', בפרט אחיות ממחלקת הילדים, כדי לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בניהול השוטף של 'ברזילי'"

שר האוצר כחלון (במרכז) במהלך ביקורו בבית החולים החדש "אסותא" אשדוד (צילום: יח"צ)

רק כ-31 אחיות מבית החולים "ברזילי" באשקלון נקלטו בבית החולים החדש של "אסותא" אשדוד, והמהלך תואם עם הנהלת המרכז הרפואי "ברזילי" באשדוד; כך נמסר בסוף השבוע מ"אסותא", בתגובה לפרסומים בתקשורת באחרונה על מעבר מסיווי של אחיות מבתי חולים בסביבה לבית החולים החדש, שצפוי להיפתח לפעילות מלאה בחודשים הקרובים.

"בישראל", נאמר בהודעה שהופצה בסוף השבוע, "קיים מחסור בכוח אדם רפואי וסיעודי. לצערנו, ועל אף שגורמים בכירים במערכת הבריאות התריעו על כך מבעוד מועד - וגם הנהלת אסותא ניסתה להציע פתרונות יצירתיים להתמודדות עם נושא זה - לא בוצעה היערכות נכונה של המדינה לפתיחתו של בית החולים החדש. על המדינה היה להיערך מבחינת תכנון כוח האדם כמה שנים לפני מועד פתיחת בית החולים באשדוד, ולהכשיר לשם כך כוח אדם רפואי וסיעודי נוסף ומבעוד מועד.

"לאחיות שמתחילות את עבודתן בבית החולים באשדוד מוצעים תנאים שאינם שונים מהקיימים ביתר בתי החולים בארץ, לרבות 'ברזילי'"

"הנהלת בית החולים הציבורי 'אסותא' אשדוד מנהלת שיח רציף עם הנהלת בית החולים 'ברזילי' ואף הסכימה מיוזמתה לפני כמה שבועות שלא לקלוט לבית החולים אחיות נוספות מבית החולים ברזילי, בפרט אחיות ממחלקת הילדים - וזאת על מנת לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בניהול השוטף של ברזילי.

"לאחיות שמתחילות את עבודתן בבית החולים באשדוד מוצעים תנאים שאינם שונים מהקיימים ביתר בתי החולים בארץ, לרבות 'ברזילי'. 'אסותא אשדוד' הוא בית חולים ציבורי לכל דבר ועניין ותנאי השכר בו זהים לתנאי השכר בבתי החולים הציבוריים האחרים. אם אחות התקבלה לתפקיד ניהולי, יתכן שיפור בשכרה בגלל הקידום בתפקיד.

"מזה 40 שנה לא נפתח בית חולים חדש בישראל. לכן, באופן טבעי, אחיות רבות בחרו להיות חלק ממשהו חדש ומהחזון הייחודי שבית החולים מתכוון להוביל. אחיות שעבדו ב'ברזילי' ומתגוררות באשדוד, שמחו לקצר את זמני הנסיעה לעבודה, ולכן הייתה התעניינות טבעית שלהן בבית החולים החדש. האחיות בבית החולים באשדוד מגיעות אלינו גם מבתי חולים אחרים, לרבות בתי חולים במרכז הארץ".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "ברזילי",  אחיות,  מעבר בין בתי חולים,  משרד הבריאות,  אסותא אשדוד
תגובות

רק כ-31 אחיות מבית החולים "ברזילי" באשקלון נקלטו בבית החולים החדש של "אסותא" אשדוד, והמהלך תואם עם הנהלת המרכז הרפואי "ברזילי" באשדוד ...
מה קורה פה ?