חדשות

פרופ' ניר פלד מונה למנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי "סורוקה"

"נקרתה בדרכי הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על עיצוב תחום האונקולוגיה בישראל בכלל, ובנגב בפרט", אמר פרופ' פלד, שניהל עד כה את היחידה לגידולי בית החזה ב"מרכז דוידוף" לסרטן

פרופ' ניר פלד (צילום: "סורוקה")

פרופ' ניר פלד מונה לתפקיד מנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע. הוא מחליף בתפקיד זה את פרופ' שמואל אריעד, שניהל את המערך האונקולוגי ב"סורוקה" בשנים האחרונות.

פרופ' פלד, נשוי + 3, הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון במסלול -MD PhD במסגרת העתודה האקדמית. הוא מומחה ברפואה פנימית, באונקולוגיה וברפואת ריאות, ומוביל את תחום סרטן הריאה מטעם רופאי הריאה האירופיים. הוא מכהן גם כיו"ר הוועדה הבין-לאומית לאבחון מוקדם של סרטן הריאה.

בתפקידו האחרון ניהל פרופ' פלד את היחידה לגידולי בית החזה ב"מרכז דוידוף" לסרטן והיה בין מקימי המרכז לרפואה מותאמת אישית בבית החולים "בילינסון".

המערך האונקולוגי ב"סורוקה" כולל מחלקת אשפוז, יחידת קרינה, מערך מרפאתי ואשפוז-יום אונקולוגי ויהיה לכן חלק מרכזי במרכז הסרטן החדש בבית החולים.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר אתמול (ג') פרופ' פלד: "נקרתה בדרכי הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על עיצוב תחום האונקולוגיה בישראל בכלל, ובנגב בפרט. מדובר גם באפשרות לתת מענה אונקולוגי כולל, כמו גם לקיים מחקרים בסיסיים ויישומיים וליטול חלק בעיצוב דור שלם של אנשי רפואה שימשיכו בעתיד להעניק טיפול מיטבי ואיכותי. פגשתי ב'סורוקה' צוות ניהול המחויב להליך אסטרטגי עמוק עם תכנית וחזון שאתם אני מזדהה ואליו אני מגויס במלוא העוצמה".

פרופ' פלד הוסיף: "אני שואף לייצר שילוב של שירות מעולה, עם עשייה קלינית פורה ועיסוק במחקר בסיסי, מתוך כוונה לפרוץ דרך ולעצב את תחום האונקולוגיה בנגב, בישראל ובעולם. אני סמוך ובטוח שהמרכז הכוללני לטיפול ולחקר מחלת הסרטן יהיה הבחירה הטבעית של תושבי הנגב ולא רק שלהם".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "סורוקה",  פרופ' ניר פלד,  סרטן
תגובות