חדשות

היחידה לאונקולגיית שד ב"שערי צדק" הוכרה ע"י ביה"ס האירופי לאונקולוגיה

היחידה הוכללה ברשימת היחידות הרפואיות הבינלאומיות המוכרות על ידי בית הספר האירופי לאונקולוגיה (ESO) לטיפול מקיף בסרטן השד

בית החולים שערי צדק בירושלים (מקור: ויקיפדיה)

היחידה לאונקולוגיה של השד במרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים הוכללה ברשימת היחידות הרפואיות הבינלאומיות המוכרות על ידי בית הספר האירופי לאונקולוגיה (ESO) לטיפול מקיף בסרטן השד.

בית החולים מסר אתמול (ד'), כי בין הפרמטרים שנבדקו לצורך הכללה ברשימה זאת: זמינות השירותים הרב-תחומיים בבית החולים לאבחון ולטיפול בסרטן השד, תפקוד מולטי-דיסציפלינרי, התאמת משאבים רפואיים ואנושיים לסטנדרט העולמי לטיפול בסרטן השד ואיכות השירות.

ד"ר שני פאלוך-שמעון (צילום: "שערי צדק")

בית החולים מסר עוד, כי ברבים מן הנושאים שנבדקו הוא עמד מעל לקריטריונים הנדרשים, ביניהם, מספר המטופלות החדשות בשנה, איכות השירות וביצוע בדיקות דימות שד (ממוגרפיה).

"על ידי השתתפות בתהליך ההסמכה לשם הכללה ברשימה הזאת, אנחנו למעשה מצהירים על מחויבותנו כמוסד רפואי לשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול", ציינה ד"ר שני פאלוך-שמעון, מנהלת היחידה.

"התהליך שעברנו", הוסיפה, "דומה מאוד למבחן ההסמכה של בית החולים כולו והוא נועד להכיר בכך שהמרכז הרפואי 'שערי צדק' אכן מספק את הרמה הגבוהה ביותר של טיפול רב-תחומי לנשים עם סרטן שד".

בית הספר האירופי לאונקולוגיה (ESO) הוקם על ידי ד"ר אומברטו ורונזי, חלוץ מחקרי סרטן השד, ששם דגש בפעילותו על טיפול. המשימה המוצהרת של הרשת האירופית של מוסדות רפואיים לעניין הזה שהוקמה על ידו, היא קידום סינרגיה בין יחידות השד השונות ועל ידי מומחים ואנשי צוות העובדים בתחום, ולסייע למטופלות סרטן השד למצוא את המקום המתאים ביותר והטוב ביותר עבורן לקבלת הטיפול.

במהלך פברואר 2019 יקיים בית הספר האירופי לאונקולוגיה (ESO) כנס בישראל. ד"ר פאלוך-שמעון חברה בוועדה המארגנת. "אנו שמחים להיות המרכז הרפואי הראשון בארץ לקבלת הכרה רשמית לטיפול מוביל בתחום זה על ידי ESO. החברות בפורום בינלאומי תוביל בסופו של דבר לשיתופי פעולה וגם להזדמנויות מחקר יחד מרכזים מובילים נוספים בעולם, כמו גם רישום היחידה בשערי צדק במדריך המקוון כמרכז הפניה מוכר", הדגישה ד"ר פאלוך-שמעון.

נושאים קשורים:  חדשות,  הכרה,  המרכז הרפואי "שערי צדק",  ד"ר שני פאלוך-שמעון,  ESO,  בית הספר האירופי לאונקולוגיה
תגובות