חדשות

פרופ' ג'וני יונס מונה לפרופסור מן המניין מהפקולטה לרפואה בגליל

מנהל היחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי פדה-פוריה הועלה לדרגת פרופסור מן המניין בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל

פרופ' ג'וני יונס, מנהל יחידת ההפריה החוץ גופית בבית החולים פדה-פוריה

פרופסור ג'וני יונס, מנהל היחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי פדה-פוריה, הועלה לדרגת פרופסור מן המניין בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל. פרופ' יונס משמש כסגן הדיקאן ללימודים קליניים בפקולטה לרפואה מאז 2018.

פרופ' יונס, תושב נוף הגליל, סיים לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה בנשים ויולדות בבית החולים הדסה. הוא הגיע למרכז הרפואי פדה-פוריה בשנת 1993. שלוש שנים לאחר מכן נפתחה יחידת ההפריה החוץ גופית באגף לאם ולילוד של המרכז הרפואי, ופרופ' יונס משמש כמנהל היחידה מאז הקמתה.

כמו כן, שימש פרופ' יונס במספר תפקידים ציבוריים במסגרת האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה, המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית בישראל ובוועדות של משרד הבריאות. בשנים ‏2010-2013 כיהן כגזבר האגודה הישראלית לחקר הפוריות (איל"ה), בשנים 2001-2011 היה חבר ועדת הבחינות (שלב א' ושלב ב') ביילוד וגינקולוגיה, ובשנים 2011-2018 היה יו"ר ועדת הבחינות ביילוד וגינקולוגיה מטעם המועצה המדעית והאיגוד.

פרופ' קרל סקורצקי, דיקן הפקולטה לרפואה בגליל, בירך על המינוי הנכבד: "דרגה זו משקפת הכרה בינלאומית במעמדו המוביל של פרופ' יונס במקצועו כרופא אקדמי עם הישגים מקוריים וייחודיים, המשפיעים על תחום רפואת הפוריות בכל העולם. כמובן, הישגים אלה התאפשרו כתוצאה מעבודתו במרכז הרפואי פדה-פוריה ומשקפים את המחויבות של המרכז לקידום הרפואה האקדמית ותרומת המרכז לתנופת הבריאות, המחקר והוראת הרפואה בגליל ובארץ. הפקולטה לרפואה גאה מאוד לזכות ברופא אקדמי בשיעור קומתו של פרופ' יונס כחבר סגל וכחבר הנהלת הפקולטה".

ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי, בירך את פרופ' יונס וציין: "מינוי אקדמי כה נכבד מעיד על עשייה משמעותית בשני תחומים שבהם מצטיין פרופ' יונס – מחקר והוראה. התפתחותו וקידומו של המרכז הרפואי שלנו נשענים בו זמנית על שלושה עמודי תווך מרכזיים: רפואה איכותית, מחקר והוראה, אנו מודים ומוקירים את פרופ' יונס על תרומתו האדירה לביסוס מעמדו של המרכז הרפואי בתחומים אלה".

נושאים קשורים:  פרופ' ג'וני יונס,  פדה-פוריה,  הפקולטה לרפואה בגליל,  חדשות,  פרופ' קרל סקורצקי,  ד"ר ארז און
תגובות
22.10.2021, 12:58

בהצלחה