מינויים

תפקיד חדש ב"וולפסון": מנהל שירות לכירורגיה אונקולוגית

ד"ר שחר לקס, מומחה לכירורגיה כללית ולכירורגיה אונקולוגית, מונה לתפקיד | ד"ר לקס: "יש חשיבות רבה למפגשים רפואיים רב תחומיים להתאמת הטיפול הטוב ביותר"

ד"ר שחר לקס, מנהל שירות לכירורגיה אונקולוגית ב"וולפסון". צילום: מוריה פרץ דהן

ד"ר שחר לקס, מומחה לכירורגיה כללית ולכירורגיה אונקולוגית במרכז הרפואי וולפסון בחולון, מונה לתפקיד מנהל השירות לכירורגיה אונקולוגית בבית החולים. מדובר בתפקיד חדש בבית החולים וולפסון.

ד"ר לקס, נשוי ואב לשתיים, עלה עם משפחתו לארץ בשנת 2019. את לימודי הרפואה הוא סיים באוניברסיטת תל אביב בשנת 2004 והתמחה בכירורגיה כללית באוניברסיטת סנט לואיס. התמחות-על עשה בכירורגיה אונקולוגית באוניברסיטת צפון קרוליינה. בארה"ב עבד כמרצה בכיר בכירורגיה אונקולוגית באוניברסיטת מזרח קרוליינה.

ד״ר לקס התמחה בניתוחים של הלבלב, מערכת המרה, מחלות ממאירות במערכת העיכול, מלנומה וסרקומה. הוא מוסמך בכירורגיה כללית ובכירורגיה אונקולוגית כללית מורכבת מטעם המועצה האמריקאית לכירורגיה (ABS) (הסמכה שיש רק ל-350 אנשים בעולם) וביצע יותר מ-4,800 הליכים כירורגיים, ובהם אונקולוגיים מורכבים, זעיר-פולשניים ורובוטיים.

ד"ר לקס אמר עם מינויו לתפקיד כי בכוונתו לאחד את הטיפול הכירורגי והאונקולוגי ב"וולפסון". "אני מאמין בחשיבותם של מפגשים רב תחומיים בין הצוותים השונים ממקצועות הרדיולוגיה, אונקולוגיה, פתולוגיה, גסטרו ועוד. מפגשים שבאמצעותם בוחרים את הטיפול הטוב ביותר למטופל. ככירורג אונקולוג, המשימה שלי היא להציע את הטיפול הנכון למטופל ולהסביר וללוות אותו ואת משפחתו באמפתיה, סובלנות, מקצועיות ובגובה העיניים״.

נושאים קשורים:  ד"ר שחר לקס,  כירורגיה אונקולוגית,  מינויים,  חדשות,  בית החולים וולפסון
תגובות
02.04.2024, 10:58

רופא משכמו ומעלה, נכס גדול עבור בית החולים והמטופלים. בהצלחה!